۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۹

نظمی:

غیبت پنج بازیکن کلیدی تراکتورسازی در دیدار با الاتحاد/ با تمام توان به مصاف استقلال می رویم

غیبت پنج بازیکن کلیدی تراکتورسازی در دیدار با الاتحاد/ با تمام توان به مصاف استقلال می رویم

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از غیبت پنج بازیکن اصلی این تیم در دیدار مقابل الاتحاد عربستان بدلیل محرومیت و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید نظمی دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی مقابل تیم الاتحاد عربستان از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، فرشاد احمدزاده و مهدی کیانی بدلیل محرومیت و حامد لک، کریم انصاری فرد و محمد نصرتی را بخاطر حضور در اردوی تیم ملی در اختیار تیم تراکتورسازی نخواهند بود.

وی در خصوص تمهیدات کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز برای این موضوع نیز گفت: با توجه به در اختیار نداشتن این بازیکنان و نیز با در نظر گرفتن وضعیت تیم در جدول رده بندی لیگ برتر، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز دیروز در مقابل استقلال خوزستان از بازیکنان ذخیره و سهمیه امید استفاده کرد که بخوبی جواب داد و سعی می کنیم از همین راهکار برای دیدارهای پیش رو نیز استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: با این وجود، نامه‌ ای را مبنی بر اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پس از پایان بازی‌های پنجم و دست کم در روزهای 26 یا 27 فروردین به اردوی تیم ملی به فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان فرستاده ایم تا باشگاه ها نیز از این حیث متضرر نشوند ولی در نهایت هدف تمام باشگاه‌ها موفقیت تیم ملی است و ما نیز بر همین اساس همکاری لازم را با فدراسیون انجام خواهیم داد.

نظمی با اشاره به دیدار حساس تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تصریح کرد: این بازی به لحاظ تاثیر مستقیم آن در فراهم کردن زمینه قهرمانی استقلال با توجه به سایر نتایج، برای این تیم تهرانی بسیار حساس و حیاتی است و ما نیز برای اعاده حیثیت تراکتورسازی بازی قدرتمندی را مقابل این تیم انجام خواهیم داد.

وی در خصوص صحیت های تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی بازی دیروز مبنی بر مشخص نبودن وضعیت خود در سال آینده نیز گفت: این مربی پرتغالی گزینه اصلی مربیگری تراکتورسازی در فصل آینده است و من نیز این موضوع را از طریق حسن اذرنیا سرپرست و مختاری مترجم اولیویرا به وی منتقل کرده ام تا برنامه خود برای سال آینده را به باشگاه ارائه کند تا با توافق طرفین نسبت به ادامه همکاری اقدام کنیم.

کد خبر 2266021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha